5

NPS Today

Fred Reichheld, Bain & Company, ”Kongen af kundeloyalitet” har vist at der er en kvalificeret sammenhæng mellem loyalitet og overskud. Brugt på den rigtige måde, kan NPS hjælpe virksomheder med at sætte kunden i centrum, og skabe vækst ved systematisk at konvertere flere kunder til ambassadører og mindske antallet af utilfredse kunder.

NPS Today er et helt nyt og nytænkende NPS værktøj, der gør det let at måle kundernes loyalitet. Med NPS Today er det meget let at måle, kommunikere, integrere og operationalisere dine kundetilfredsundersøgelser.

NPS Today er markedets bedste NPS værktøj fordi, at:

  • NPS Today er markedets mest brugervenlige værktøj til at måle NPS og kundeloyalitet
  • NPS Today er meget let at installere, og vi hjælper dig med installationen
  • NPS Today er meget let at bruge, både for dig og for dine kunder
  • Du sparer ressourcer med NPS Today ved, at programmet automatisk indsamler og behandler kundernes svar.
  • NPS Today har en meget konkurrencedygtig abonnementspris, og prisen afspejler din størrelse.
  • Du får NPS Today til gratis afprøvning i en måned før du beslutter dig om du vil abonnere på det
  • Du kan vælge at tilføje andre services på samme platform, fx firmaoplysninger, kreditværdighed, kørselsvejledning m.v.

Se vores præsentation af NPS Today.


Kontakt os for en uforpligtende dialog om mulighederne at bruge et NPS værktøj til at sikre dine kunders loyalitet.

Med base i København tilbyder Opus Optimum rådgivning inden for økonomistyring, værktøjer som effektiviserer din administration, markedsdata lokalt og globalt, samt markedets bedste NPS værktøj.